Friday, November 17, 2006

صاد کو؟

هزار بار به جای "www" زدی "صصص باز می‌پرسی جای "ص" کجاست؟

10 comments:

Amin said...

بامزه است. من يه جور وسواس نسبت به وبلاگ خودم دارم (کی نداره؟) و شايد آدرس اون رو بيشتر از هر آدرس ديگه‌ای تايپ می‌کنم، و خيلی هم پيش مياد که کی‌بورد فارسی يه و سه چهارتا حرف اول
ankabut
را که می زنم، می شود«شدنش». و من هنوز نفهميده‌ام که وبلاگم در کدام مرحله‌ی شدنش است.

shahin said...

صاد هم صادهای قدیم
این امروزیها که حال ندارند که

? said...

...and where is "W"?

مرضیه said...

جالبه!!! اینکه آدم خودش راه درست کارها رو بدونه و باز در به در به دنبالشون بگرده

رضا said...

خدمتتون عارضیم که ما معمولا 'دابلیو،دابلیو،دابلیو ' را تایپ نمی کنیم،خود 'فایرفکس 'این کار را میکند، ما با جناب آقای گوگل مشکل داریم،همیشه می شود:لخخلمث

Ali Fakeri said...

kheili bahal gofti hossein.
az un bahaltar reza goft.kolli hal kardam

falak said...

va hatta hazrate hajix :))

fh said...

lol!

ئهسسهدل غخع سخ ئعزا ذقخ

*hug*

Anonymous said...

ئث فخخ!

fh said...

:) ;)

زخخم